خسارت در هنگام حمل و نقل

ELSAPA همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا تمامی سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته­ بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله( درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق ایمیل و تماس) به این معنی است که بروز هر­گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ELSAPAتنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.  

آسیب‏‌های  ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش ELSAPA (7165 8601 021) اطلاع داده شود و کالای آسیب ­دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل­ کننده و تمامی متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ELSAPA ارسال شود.

 

سرویس مهلت تست 7 روزه ELSAPA

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، ELSAPA با همکاری تمامی تامین ­کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا تمامی کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت ELSAPA، تمامی محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند( مانند کالاهای مصرفی) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و  مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش ELSAPA کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تایید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.  

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه ELSAPA، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته­ بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

درصورتی­که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط ELSAPA دریافت نشود، امکان سرویس ­دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می­ گردد.

درصورتی­که موجودی کالای آسیب دیده در ELSAPA به اتمام برسد و ELSAPA امکان تعویض کالای آسیب ­دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.